воскресенье, 29 сентября 2019 г.



Лабораторне заняття №2
Проектна організація навчального процесу з використанням інформаційних технологій


Завдання 1.     Тема телекомунікаційного проекту. Технологія виконання. Проблеми, які розв’язує телекомунікаційний проект

Проект на тему
"Картина фізкультури в нетрадиційному обрамленні""

Технологія виконання проекту

1. Спрямування учасників на пошук нетрадиційних методів проведення фізкультурних занять. 
2.Показ практичного застосування запропонованих методик і технологій.  
3. Ознайомлення з сучасними прийомами організації фізкультурного заняття. 
4.Пропозиція авторських занять із фізичної культури.
5. Впровадження  їх у практику дошкілля.

Проблеми, які розв'язує телекомунікаційний проект

Обрана педагогічна технологія допомагає організаторам даного проекту задавати потрібний напрямок діяльності учасників, їх їдей. Також  використання такої педагогічної технології дозволяє домогтися певних результатів, застосувати дії, спрямовані на отримання нового продукту, виявити вміння виконувати творчі завдання. Подання певних відомостей, інформації на задану тему, поширення нововведень, здійснення мети практичного використання і реалізації прогресивних ідей, винаходів, результатів наукових досліджень - усе це стосується обраної технології. Важливим є аналіз і поєднання теоретичної та практичної частин проекту. Це дозволить використати знання студентів, а також впровадити результати творчого пошуку у навчально-виховний процес.


Завдання 2.          Характеристика педагогічної технології

 За домінуючою діяльністю - практично-орієнтований;
 За предметно-змістовною - міжпредметний проект;
 За характером контактів - серед учасників одного міста;
 За кількістю учасників - груповий;
 За терміном виконання - середньої тривалості;
Учасники проекту:  студенти ВНЗ, діти дошкільного віку.

Завдання 3.        План виконання проекту. Зміст етапів

І. Презентація ситуації. Визначення (виділення) загального напряму або пріоритетних (окремих) напрямів, оформлених у підпроекти.
Учасники визначають напрям і формують назву проекту. "Нетрадиційні фізкультурні заняття  в ЗДО"

Підпроекти (окремі напрями):
— Використання технології М. Єфименка на заняттях у закладах дошкільної освіти;
— Впровадження елементів ботмерівської гімнастики  в освітній процес;
— Застосування ігор-подорожей на заняттях фізкультури
—  Релаксаційні вправи і їх вплив на здоров'я дітей
— Створення авторських занять з метою підвищення інтересу дітей до фізкультурної діяльності
ІІ. Висунення гіпотези для вирішення проблеми.
В основі припущення лежить твердження, що пошук нетрадиційних прийомів та методів призведе до підвищення інтересу дошкільників до занять фізкультурою.
ІІІ. Обговорення методів перевірки, або обговорення можливих джерел інформації.
Перевірка здійснюватиметься способом аналізу та узагальнення інформації, а також впровадженням результатів роботи у практику. Можливі джерела інформації: навчальні посібники, наукова література з даної теми (статті), Інтернет і т.д.
ІV. Обговорення оформлення результатів.
Можливе представлення різних варіантів оформлення проекту (відеопрезентація, колаж, текстове оформлення, проведення показового заняття).
V. Робота в групах над пошуком фактів і аргументів, які підтверджують або спростовують гіпотезу.
Опрацювання наукової літератури та інших джерел інформації з метою пошуку, впровадження нетрадиційних методів, що використовуватимуться на інтегрованих заняттях.
VІ. Захист проекту кожної з груп.
Кожна із груп презентує власний підпроект та обмінюється досвідом, який знадобиться у майбутній професійній діяльності.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Лабораторна робота №10 С учасні технології навчання  та науково-дослідної роботи на основі ІКТ Контрольні запитання