воскресенье, 22 сентября 2019 г.

 Опис віртуальних екскурсій

Екскурсія висвітлює 7 автентичних музеїв просто неба. Кожен представляє віртуальну подорож у минуле, де можна познайомитись з Українською культурою і побутом. Всі музеї гостинно відкривають свої бійми і мимоволі відчувається повернення на сотні років у минуле. 

Переваги використання віртуальних екскурсій у роботі з дітьми

1. Інтерактивність –  вона дозволяє користувачеві не просто пасивно спостерігати, а й активно брати участь. Це не набір фотознімків або панорам, які володіють колосальними можливостями з інтерактивної взаємодії віртуальних турів з користувачем.

2. За допомогою віртуальних турів можна наочно продемонструвати дітям зовнішній вигляд музею, показати їм зсередини і ззовні побут минулого, ознайомити з оформленням інтер'єру, надати основні визначні пам'ятки туристичної поїздки, дозволити походити по залах музеїв і виставок і т.і.
3. Віртуальні екскурсії є новим і дуже ефективним методом наочності, що, безумовно, приверне інтерес великої кількості учнів. Крім того, використання віртуальних турів дозволить отримати більше знань з певного предмету чи визначеної теми.
4. Дозволяють значно зекономити час уроку (ознайомитися з об'єктом можна в будь-який зручний момент).


Запропонована екскурсія допоможе дітям віртуально пройтися розкішними коридорами палацу французьких королів. Учні зможуть дослідити навіть закутки Версальського палацу – пам’ятки історії та культури світового рівня, яка посідає 83 місце у списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Учні побачать шедеври архітектури, живопису та скульптури – скарби світового культурного надбання.
Використання віртуальних екскурсій у роботі з дітьми
1. Вивчаючи творчість всесвітньо відомих художників можна використовувати на уроках мистецтва.
2. У процесі екскурсії, дітей можна ознайомити з історією створення музею, що буде доречним на уроках суспільствознавства.
3.Віртуальна екскурсія знайомить учнів з Францією, її історією, природою, видатними людьми, розширює кругозір учнів, сприяє їх розвитку навіть в умовах, коли справжня екскурсія з певних причин неможлива. 
4. Виховання бережного ставлення до витворів мистецтва і розвиток у дітей естетичних смаків.

Творче завдання

Представте власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:
−    в процесі підготовки до уроку;
Під час підготовки до перевірки рівня знань учнів вчитель може готувати тести у контрольно-діагностуючих системах Test WTest W2, My Test; створювати дидактичні аудіо та відео матеріалів засобами сучасного програмного забезпечення, розробляти  онлайн екскурсій, опрацьовувати матеріал у онлайн бібліотеці.
−    під час проведення уроку;
Вчитель може перевірити готовність учнів до уроку   за допомогою онлайн тестів, розроблених по певній темі. В наш час існує чимало спеціально розроблених програм, які призначенні для допомоги вчителю на уроці і потребують використання Інтернет ресурсів та використання інтерактивної дошки. Одним із таких Інтернет ресурсів є Learning apps.  Вчитель може користуватися на уроках геометрії у старшій школі педагогічними програмними засобами та певними  Інтернет ресурсами для демонстрації об’ємних фігур у просторі та їх розгорток. Використовуючи Інтернет ресурс Prezi.com, вчитель може продумати цікаві онлайн екскурсії.
−    в процесі роботи над проектом;
Для пошуку необхідної інформації при підготовці до уроку вчитель може користувати електронними бібліотеками, також може розміщувати інформацію для учнів та колег на власно створеному веб-сайті.
−    з метою підвищення кваліфікації;
Ознайомлення із літературою нашої країни та світу. Ознайомлення з  досвідом, методиками  більш кваліфікованих вчителів.
−    в позаурочній роботі.
Вчитель може користуватися педагогічними програмними засобами або Інтернет ресурсами, в яких містяться між предметні зв’язки з іншими науками для всебічного розвитку дитини; пошук необхідної інформації в електроній бібліотеці. Створення  свого веб-сайту.

   

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Лабораторна робота №10 С учасні технології навчання  та науково-дослідної роботи на основі ІКТ Контрольні запитання